Boehringer Ingelheim - Ce ne motivează
Valoare prin Inovare
Viziunea noastră corporatistă - "Valoare prin Inovare": Obiectivele și credințele grupului de companii Boehringer Ingelheim pot fi sintetizate într-o singură frază: Valoarea prin Inovare, conceptul central al viziunii noastre corporatiste. This vision has helped us to build on our strengths and make the most of our distinctive character. In a competitive and fast-changing world, the value of products, services and companies is constantly changing. Real customer value today can only be created by constantly developing new solutions and doing what we already do better.
Lead & Learn: Faza prezentă din evoluția noastră este Lead & Learn. Din 2004, ne trasează căile prin care Boehringer Ingelheim realizează și livrează Valoare prin Inovare. Fiind cultura noastră corporatistă a companiei, Lead & Learn se referă la oamenii de la Boehringer Ingelheim și cum lucrează împreună.
Viziunea noastră pentru cultura companiei: Lead & Learn a înlocuit conceptul de Vision & Leadership, care a fost stabilit în 1993 de către Shareholderi și Board-ul Directorial al corporației Boehringer Ingelheim. Viziunea, creată pentru toate filialele Boehringer Ingelheim din lume, a fost construită în jurul viziunii companiei de Valoare prin Inovare. De atunci, cultura noastră a fost ghidată de această viziune.