O Cultură a Responsabilității și a Dedicării
Boehringer Ingelheim se dedică responsabilității corporatiste. Principiile etice care au ghidat Boehringer Ingelheim timp de 130 de ani au creat o cultură a corporației, precum și responsabilitate socială și dedicare.
Etica în Afaceri a Boehringer Ingelheim acoperă
Leitbild
Leitbild-ul nostru (principiile de bază) definește valorile noastre corporative și oferă direcții pentru afacerile noastre, pentru inovare, tehnologie, organizație și cultura corporatistă.
Boehringer Ingelheim a fost o afacere de familie de succes de peste 100 de ani și intenționează să rămână astfel pentru al doilea secol de existență. Deși este imposibil să prezici viitorul precis, ne confruntăm activ și creativ cu provocările schimbătoare, construind pe baza experienței și a realizărilor noastre. Acest aspect ne oferă putere, direcție și încredere în a ne forma viitorul..
Ne-am dedicat scopului de a servi omenirea prin servirea omenirii prin cercetarea afecțiunilor și dezvoltarea de noi medicamente și terapii. În acest efort, viitorul companiei noastre va depinde de capabilitatea sa inovatoare. Ne protejăm angajații, facilitățile și mediul în toate activitățile noastre de influențe dăunătoare, conservăm resurse natural și promovăm conștientizarea mediului înconjurător.
Paralel de urmărirea acestor scopuri, căutăm să protejăm starea de bine economică și socială în țările și comunitățile în care suntem prezenți. Pentru a atinge aceste scopuri trebuie să fim eficienți din punct de vedere financiar, să fim dispuși să facem schimbările necesare și să fim receptivi din punct de vedere critic la noi idei și dezvoltări. Menținerea și îmbunătățirea performanței companiei sunt precedente maximizării câștigurilor pe termen scurt.
Viziunea noastră - Valoare prin Inovare
Viziunea noastră “Valoare prin Inovare” ne-a ghidat și va continua să ne ghideze compania. Este ceea ce ne conduce și ce ne dă putere prin principiile corporației și valori.
Obiectivele și credințele Boehringer Ingelheim pot fi rezumate într-o singură viziune: Valoare prin Inovare. Aceasta ne-a ajutat să construim pe punctele noastre forte și să profităm de caracterul nostru distinctiv. Într-o lume competitivă și în schimbare rapidă, valoarea produselor, a serviciilor și a companiilor este în continuă schimbare. Valoarea reală a cumpărării poate fi creată doar dezvoltând constant noi soluții și făcând mai bine ceea ce facem deja.
Principiile noastre Îndrumă & Învață sunt faza curentă în evoluția principiilor managementului nostru și subliniază căi prin care putem livra Valoare prin Inovare. Îndrumă & Învață ne ajută să întâmpinăm provocările viitoare.
Citește mai multe despre Valoare prin Inovare
Cultură Corporatistă
Angajații noștri sunt cel mai important avantaj al Boehringer Ingelheim. Ei formează nucleul culturii noastre corporative ca o companie deținută de familie ce construiește pe baza respectului reciproc și pe corectitudine.
În timp, o cultură corporatistă specială a responsabilității corporatiste și sociale a fost creată la Boehringer Ingelheim. Un mediu de lucru a fost dezvoltat, care este construit pe respect reciproc și corectitudine – valori pe care Boehringer Ingelheim le-a găzduit constant în istoria ta se 130 de ani.
Cod de Conduită
Codul de Conduită încorporează standardele noastre etice și oferă ghidare de zi cu zi, dar și un punct de referință pentru angajați.
Boehringer Ingelheim continuă să poarte standardele Codului de Conduită în mediul său de afaceri, oferind o fundație pentru relațiile cu partenerii noștri.